Misschien heb je wel eens van de term gehoord: content marketing. Hiermee bedoelen we dat je jouw goede verhaal centraal stelt in je marketing. Niet het product staat voorop maar informatie over het product. Zo kun je je onderscheiden.
Scoren met een website is tegenwoordig iets moeilijker dan 15 jaar geleden. Een webwinkel opzetten en gangbare producten aanbieden kan iedereen. Dan moet je iets anders hebben om op te vallen, om jouw website van meer waarde te laten zijn. En dat is content.
Content is King
Ben jij gepassioneerd voor jouw producten of diensten? Dan ligt daar de basis. Vertel je verhaal en bied de bezoekers van je website ervaringskennis, persoonlijke informatie die uniek is, maar wel van waarde is! Bijna elke ondernemer heeft dat: enthousiasme voor zijn of haar vak. Als je aan de praat raakt, hoor je interessante details en worden voordelen echt voordeel!
Als jouw website ook zo is, dan onderscheid je je van je collega's. Misschien zijn de producten hetzelfde, maar de informatie is beter, waardevoller. Vind je het lastig om je verhaal op uit te typen? Dan moet je eens komen praten, wij luisteren graag!